lovisaketerlins

dålig uppdatering

Publicerad 2011-04-13 19:52:59 i Allmänt,

vet att jag är dålig på att uppdatera men jag är ingen bloggare xd.. glömmer bort bloggen eller så orkar jag inte skriva :p
men iallafall jag tänkte berätta lite vad som hänt under veckan och innan veckan ;p ..

I LÖRDAGS :
då tävlade jag i Göteborg, jag kom fyra med tiden 16:50 på 4 km :)
jag tyckte att det gick rätt dåligt när jag sprang eftersom att det gick ganska tungt xd. men efter så blev jag ganska glad eftersom jag va 2 minuter efter tjejen som vann och hon är bäst i sverige i min ålder ;D ♥
min farfar tävlade oxå och för han tror jag att det gick bra .. efter tävlingen åkte vi till nån resturang där det va buffe med thaimat och suchi :) .. det va gott :D
sedan åkte vi hem och slappade :p

I SÖNDAGS:

då vare konsert i arenan med min orkester .. jag va där hela dagen från halv tio till kl 4 sen fick vi paus i en timme tills konserten började .. artisterna va : LaGaylia och Peter Johansson ;D super bra sjunger dom och dom va sjukt roliga , och det trodde jag verkligen inte , asså att dom skulle va så snälla och allt ;D
men iallafall så när konserten va vare as mycket folk ganska många som man kände.,,
efter konserten åkte vi till ett hotell och åt taco buffe. sen åkte vi hem :)
den dagen kommer jag aldrig glömma det va en riktig upplevelse (;
hahaha jag linda och stella fick autograf av båda artisterna och sen tog mamma kort på oss tillsammans med dom som jag kommer lägga upp snart :)
mamma och pappa tog en massa kort när vi spelade oxå men jag lägger inte upp alla för det tar en sån tid ibland xp

här är dom :


sådär :)

på dom andra dagarna på veckan har jag la inte gjort så mycket.. varit med kompisar , skolan och en massa mer ;D <3

hade bra // lovisa ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela