lovisaketerlins

Godmorgon

Publicerad 2011-12-31 10:05:55 i Allmänt,

Som rubriken säger så äre morgon hahhah. Hoppas ni också har sovit gott!
Idag vet jag inte riktigt vad som kommer hända under dagen. Vet faktiskt inte om jag ska träna men tror inte det eftersom jag fortfarande har ont i foten. :)

Nu lovar jag er att inte slarva men inläggen, för jag vet själv om att det är mycket roligare att läsa nya inlägg och inte samma hela tiden så därför ska jag bli mycket bättre på att uppdatera :D

Vad ska ni göra på nyår?
Själv ska jag till uddevalla som jag skrev i inlägget innan. Jag ska dit med familjen till några kompisar som vi känt hela livet :D
med Lina Lella (Katarina) patrik och märta så har firat midsommar, nyår, vi åker skidor tillsammans i funesdalen, fast det blir det nog inte iår. Våra familjer har hittat på väldigt mycket skoj tillsammans! :D
Här är linas blogg, www.linajoohansson.blogg.se kolla gärna in den :D

Men nu ska jag gå ner till mami och papi o äta :D puss alla Goa läsare!

Ps: det kommer en bildbomb senare. Hade tänkt att gå ut och fota vilket var väldigt längesedan. Så håll utkik. :D

Kommentarer

Postat av: sofia, foto ♡ vardag

Publicerad 2011-12-31 13:02:03

Gott nytt år! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela