lovisaketerlins

Sova

Publicerad 2011-12-30 23:51:45 i Allmänt,

Tjenare, ska sova nu för är jätte trött. Kollade på 17 again förut med mamma pappa och Philip :) den va grym så kolla på den :D

Imorgon vet jag inte vad som händer, men på kvällen så ska jag + familjen till uddevalla till några kompisar :) det ska bli skoj :)

Skulle tävlat vilket vi gör nästan varje nyår, men så blev det icke. När jag va ute och tränade för 2 dagar sen så vrickade jag mig så har ont i foten :(
Men det som är tur är att det blir nytt år och jag ska satsa ännu mer på löpningen än vad jag gör. Jag tror att året 2012 kommer gå as bra för som sagt .. Jag tänker bli BÄST i löpning. :D
Men jag bloggar mer imorgon så ni får ha det så bra!! Puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela