lovisaketerlins

Kyrkan.

Publicerad 2011-01-23 12:08:10 i Allmänt,

Hejsan.

kom nyss hem från kyrkan xp
det var en massa små där som döptes 2010. och Jag,Sofia Dennis,Adde,Gurra och Richard spelade typ upp en pjäs eller jag vet inte vad man ska kalla det men vi sa ingenting jaja skit samma (:
det va iallafall skoj :)
Elin sjöng och det lät jättte bra !. senare spelade hon tvärflöjt och hon spelade jätte fint då med ♥

nu gör jag faktiskt inte så mycket, funderar på att lägga ut lite bilder på bloggen eftersom det var ett tag sen :)

jag kan passa på att berätta om gårdagen :D
jag va ju i uddevalla hos Lina med mamma o pappa , philip va hemma med en kompis. Vi åt tacos och sedan kollade jag och lina på tv (Y'
vi kollade datan och åt godis ;D. eller lina åt popcorn och sånna där cheesballs eller nu va det heter :s
för hon har godis förbud (:
Vi spelade Gitar hero oxå. (((:

men ni får ha det så bra . kramar lovisa.♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela