lovisaketerlins

Lägret på rörvik!

Publicerad 2011-07-25 13:00:42 i Allmänt,

jag har inte gjort nått inlägg på en hel vecka och det beror på att jag har varit på läger!.
det har varit superkul, lärde känna jätte mycket nytt folk :D
vi har spelat volleyboll + en massa andra aktiviteter :D

mitt lag hette : SÅ MYCKET BÄTTTRE ÄN DOM BLÅA GUBBARNA I AVATAR - SMBÄDBGIA :D

jag har ingen röst kvar efter lägret och jag vet inte varför. jag har inte gjort nånting förutom att bada och det va lite kallt i vattnet. men jag är jätte hes o har ont i halsen + att jag hostar en del . :/
men alla på lägret har haft väldigt roligt åt min röst så det va väl bra ;) ♥

men jag skriver mer om lägret lite senare för nu ska jag göra nånting annat :D <3

hade bäääst kramar loviisa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela