lovisaketerlins

Lördag morgon!

Publicerad 2012-04-28 09:09:49 i Allmänt,

Jag skulle du egentligen vaknat upp i Linköping för att springa SM men så blev det inte eftersom att Philip blivit sjuk och jag är Inge frisk än! Sååååå typiskt när det är något man längtat efter jätte länge! Aja det är vara att träna på och så kör jag på vårruset och göteborgsvarvet istället!!!!

Jag ligger nu i sängen fortfarande och ska snart gå upp! Idag händer inte så mycket, har bestämt mig för att lägga in det långa inlägget som jag lovat jätte länge!

Igår var jag med Linda en stund, hon skulle till Big slam eller nu va det hette, så då gick hon kl 6!

Ni får ha det så bra! Kram! :)

Kommentarer

Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

Publicerad 2012-04-28 11:32:55

ha en bra dag:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela