lovisaketerlins

Balett - 20 December 2012

Publicerad 2012-12-22 19:59:00 i Allmänt, Balett,

 Fick frågan om jag vill fotografera när dansarna på skolan hade balett, självklart tackade jag ja eftersom att jag tycker om fotografering väldigt mycket. 
Det var väldigt nervöst eftersom jag aldrig fått ett "uppdrag" att fotografera någon gång, men nervositeten släppte när jag fått reda på hur jag skulle fotografera osv! 
Medan jag fotograferade så tog jag ju lite pauser så jag kikade även på vad de gjorde och måste säga att de verkligen är superduktiga!
 
Detta blev ett sent inlägg men bättre sent än aldrig eller hur? ;) 
Hoppas att ni får ett bra jullov! 
 
Kramar Lovisa! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela