lovisaketerlins

Det är du som väljer så var noga med ditt val!

Publicerad 2012-12-31 15:10:00 i Allmänt, Nyårsafton 2012,

 
Idag är det sista dagen i December och inte bara det, utan allra sista dagen på år 2012! 
Har precis ätit middag och innan det var jag ute och sprang med Philip - 8km ungefär. När vi kom tillbaka efter löpturen så stack Philip ut en gång till fast med pappa, grym är han! 
 
Vid 5 - halv 6 (om jag inte minns fel) kommer det gäster hit till oss som vi ska fira nyår med och det ska bli superkul! 
 
Min kompis Lina som jag var i Göteborg och shoppade med kommer hit sen, eller ah det är hennes familj som kommer. Vi har bestämt att vi ska ta kort i studion här hemma, vi brukar fotografera så då gav jag det som ett förslag. Med detta menar jag att ni kommer få se studiobilder vilket ni inte fått se så mycket än. 
---------------------------------------------------------------
Har fastnat helt med photoshop så ni lär få se många textbilder som jag gjort, och denna bilden ↑ blev jag faktiskt ganska så nöjd med! 
 
PUSS / Lovisa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela