lovisaketerlins

Tillbaka haha

Publicerad 2012-01-31 18:19:08 i Allmänt,

Vet att jag inte bloggat något .. men tycker inte det är lika kul längre som jag skrivit ganska mycket i tidigare inlägg. men jag ska försöka ändå för träkigt är det ju inte. jag ska försöka skriva varje dag men kan bli någon dags mellanrum.

idag har jag varit i skolan. jag höll i gympa lektionen och körde uppvärmning sedan en as bra grej för magen och cirkelträning + lite lekar och innan lekarna körde jag något som kallas de fyra hörnen. :)
imorgon ska min Gympalärare Lise prata med mig, och det gör hon med alla som gör eget gympapass. Jag tyckte att lektionen gick sådär för det blev lite fel med låtarna men det va ju ingen som visste det just då iallafall :)

imorgon så slutar vi tidigt för det är ju onsdag. och efter det så åker jag hem och sen vidare till Uddevalla för att köra intervaller (y). Till helgen är det mycket skoj som kommer hända men det tar jag närmre helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela