lovisaketerlins

Ulrik Munther!

Publicerad 2012-07-12 22:30:00 i Allmänt, Ulrik Munther,

Om jag ska vara ärlig så trodde jag inte att någon bild skulle bli bra på Ulrik, när jag kollade snabbt på skärmen så kändes det som att alla blev suddiga men dagen efter när jag la in alla på datorn och kollade igenom så blev faktiskt ganska många bra, (jag stod ganska långt ifrån scenen fast ändå inte)

Vet att jag har lagt ut ganska många på honom nu men jag hittar bra bilder som jag inte sett sedan konserten och då vill jag visa er dem även om någon av er kanske inte gillar Ulrik.

Hoppas ni haft en bra dag!
Kramis
 

Kommentarer

Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

Publicerad 2012-07-13 00:17:20

Åh, jag fotade med Ulrik när han var på Liseberg för några veckor sedan! :)

Har du kanske lust med ett bloglovinbyte förresten?

Svar: Det är där mina bilder också kommer ifrån, :) Du är ju jätte duktig på att fotografera, superbra bilder på Ulrik och alla de andra!

Jaa absolut, följer dig nu :D
lovisaketerlins.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela