lovisaketerlins

Sovdax.

Publicerad 2012-03-27 22:02:48 i Allmänt,

Just nu ligger jag i sängen så jag bloggar från mobilen. Jag har fått världens hicka som aldrig slutar så jag ska nog sova nu.
Jag fick hickan när jag och mamma skrattade åt någonting minns faktiskt inte riktigt vad det var.

Ni får ha det såbra, jag ser fram emot morgondagen då jag ska till birger med massa från skolan för att lära mig framkalla kort på gammaldags sätt tror att vi skulle få lära oss photoshop också ah detta är ju inte bara imorgon utan flera onsdagar frammåt :)

Ha det bäst nu !! Puss!!

Kommentarer

Postat av: Sofia Eriksson - TÄVLING!

Publicerad 2012-03-28 16:10:43

Hej!

Jag har tävling på bloggen där du kan vinna en valfri vara, hur bra är inte det? :D

Om du vill delta kan du trycka på länken nedan.

http://sofiaaerikssonn.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-valfri-vara.html#comment



Ha en fortsatt bra dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela