lovisaketerlins

Uppdatering!

Publicerad 2012-11-30 15:44:00 i Allmänt,

Sitter på min mammas jobb och väntar tills hon slutar då vi åker hem och så ska jag städa mitt rum och träna.  Imorgon är det tompeparaden då kommer mina vänner hem till mig och så ska vi kolla på alla tomtetåg, efter det ska vi laga mat + efterätt innan allt blir det glögg mingel. haha! 
Detta kommer bli supermysigt! 
kommer avsluta helgen med en massa plugg för på måndag är det prov i Estetisk kommunikation m.m. 
 
Ni ska få helt nya bilder snart igen jag lovar, hatar att skriva vad jag gör för det är ju ändå inget intressant för er, så jag kommer att satsa mer på att visa er massa bilder som jag tagit! 
Nu när jag har studion blir det mer andra bilder och inte bara natur! :) 
 
Hoppas att ni har det bra! 
 
Kram Lovisa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela