lovisaketerlins

Tältmässa

Publicerad 2013-04-27 18:24:42 i Allmänt,

Har fotograferat våran tältmässa som har varit här i Brålanda idag. Det kom jättemycket folk vilket är superkul, tog jättemycket kort som jag ska göra iordning och sedan ska vi nog lägga ut dem i vår facebooksida och på vår hemsida, inte alla men några stycken. 
 
Som ni ser har jag gjort om min design igen, vet inte om jag ska ha det såhär eller byta tillbaka, ni lär iallafall märka det. Headern ska bytas men har denna som en tillfällig. 
 
Hoppas att ni har det superbra!
Kramar! :) 
 

 

Kommentarer

Postat av: Jonas

Publicerad 2013-04-29 22:07:34

Ting,!, Du har tagit väldigt fina kort Lovisa. Pappa.

Svar: Tjingeling!! Taack världens BÄSTA pappa!!! :* :*
Älskar dig!
lovisaketerlins.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela