lovisaketerlins

Kroatien 2/8 - 9/8 - 2013

Publicerad 2013-08-09 17:34:00 i Allmänt, KROATIEN 2013,

Hemma efter en helt underbar vecka i Kroatien, vi var i en stad som hette Medulin för andra gången, var där för tre år sedan också. Det roliga var att lägenheten som vi bodde i var i samma hus + dörren mitt emot som för tre år sedan och det visste vi inte om förns hon skickade bilderna till oss på hur lägenheten såg ut. 
 
Det har bara blivit bättre och bättre väder hela veckan så det har varit sjukt varmt, vi har även varit ute och sprungit några gånger men man är så ovan med att det är så varmt så det blir väldigt väldigt jobbigt. såklart hade vi med oss vatten + att jag och philip sprang igenom duscharna som fanns längst stränderna men det hjälper nästan inte, bara en liten stund sen är man lika varm igen haha.. 
 
Jag kommer att lägga ut massa bilder från resan och skriva vad vi gjort osv, men det blir inte än för vi kom hem idag och jag orkar inte sätta mig o göra iordning alla bilder just nu. 
Vi har även varit i idre så det kommer det också komma ett inlägg om senare. 
 
Hoppas att ni har det sjukt bra! 
Kramar. 

Kommentarer

Postat av: ISSAA

Publicerad 2013-08-10 22:22:54

shit vilken fin blogg du har! såg din cover på the link up på yt! sjukt bra :) ha det bäst!

Svar: ååh Tacktack vad glad jag blir! Ha det bäst du med, kram! :D
lovisaketerlins.blogg.se

Postat av: Malin

Publicerad 2013-08-12 14:39:13

Häftigt kort! Med håret och vattnet! Är det mamma som är fotograf? För det är väl du som är på kortet?

Svar: Taack! Nej det är Philip som har tagit kortet! Japp det är jag! :D
lovisaketerlins.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela