lovisaketerlins

Fallensdagar 2013

Publicerad 2013-07-20 11:31:00 i Allmänt, Eric Saade,

Copyright 
©©©©©©©©©
 
(alla dessa bilder är mobilbilder för jag hade inte med mig systemkameran) 
 
Min Fredag: 
Var med familjen i Trollhättan för att springa Kraftprovet, jag och min bror sprang 6km i den sjuka värmen, som tur är så fanns det en vattenstation + att pappa sprang med och sprutade vatten på både mig och philip, det fräcka är att när pappa sprutade vatten på mig så sprang jag en halv minut fortare på en kilometer och sen höll jag den farten!! 
Philip kom in som trea i mål utav alla som var med men kom på andra plats i sin klass M22 (det finns ingen klass i vår ålder), och jag kom in som andra tjej men vann min klass K22. Som pris fick jag 2000 kr i kontanter och philip fick 1400kr på teamsportia!! 
 
Efter tävlingen träffade jag tre kompisar, vi käkade på subway och sen kollade vi på Robin Stjernberg och Eric Saade, jag tog dock inga bilder på Robin eftersom vi stod en bit bort. När allt va klart i Trollhättan åkte jag och Jelena hem till Therese men först körde vi hem Emmelie, och där satt vi bara och pratade tills mamma och pappa kom och hämtade mig.  
 
Kvällen kunde inte bli bättre!! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela