lovisaketerlins

21:40

Publicerad 2013-06-25 21:40:00 i Allmänt,

MIN DAG : 
Jag och min bror Philip gick upp 07:30 för att ta en morgonjogg, vi hade planerat att vi bara skulle springa 5km men sen när vi var en bit på rundan så bestämde vi oss för att ta en längre runda så det blev 8km. Jag kände mig ovanligt pigg och stark för att springa på morgonen så det kändes jättebra och jätteroligt!! 
När vi kom hem så duchade vi och så käkade vi frukost, sedan drog vi bort till affären för att jobba en stund, efter ett tag gick vi hem för att käka middag och sen drog Philip till stan för att övningsköra och jag gjorde ingenting, grejade lite i köket, gick runt och sjöng högt som man alltid brukar göra när man är ensam hemma, (vet att jag inte är ensam).  När klockan blev 14:22 (exakt) så gick jag bort till affären för att öppna då några från bussgods skulle hämta paket som skulle skickas.
 
När philip kom hem stack vi ut och sprang ett pass till på 8km, efter det hade jag en liten paus med mat, chokladpudding, och ett avsnitt av Pretty Little Liars ... ärligt, om ni inte kollar på den serien. BöRjA. 
 
Nu Ligger/sitter jag i sängen och ska kolla på ett avsnitt eller två kanske, efter det ska jag sova, och så får vi se vad morgondagen har att bjuda på! 
 
Kramar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela