lovisaketerlins

Träning - Andra Mars - 2013

Publicerad 2013-03-02 14:37:00 i Allmänt, Text,

Har rensat min garderob idag (äntligen) hade så mycker kläder som jag inte ens använde och då var det bara onödigt att ha dem kvar... aja, ska iallafall snart ut och springa, tror det blir runt 10km. Det är så skönt att ha kommit igång med träningen igen nu efter förkylningen, dock är jag inte helt frisk än men jag kan ju fortfarande jogga osv..! 
På specialidrotten igår körde vi tabata eller nu hur det stavas, så det jag tänkte berätta var att jag har träningsvärk..haha  Hääärligt! 

Hade tänk att fotografera lite sen (om jag har tillräckligt bra fantasi för att komma på något kul).. så ni får ha utkik ifall det kommer ut några roliga bilder! 
 
ikväll blir det nog att kolla på Melodifestivalen och bara ta det lugnt, hoppas att ni har det asbra! 

Kramar Lovisa! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela