lovisaketerlins

19:24

Publicerad 2013-05-30 19:24:24 i Allmänt,

Hejsan.. 
Sitter just nu ute och pluggar, så härligt att man kan sitta utomhus och inte frysa! 
Blir ingen träning för mig då jag haft ont i halsen hela dagen, inte så att det gjort jätteont utan det har mer kliat och som att det skaver .. Hoppas verkligen inte på att jag blir sjuk eftersom jag nyss varit jättedålig. 
 
Ska skicka arbetet i specialidrotten idag, och på svenska lektionen blev jag och Sara klara med vårt svenska arbete, bara en liten grej kvar som vi fixar imorgon i skolan. Sen är det bara Historian kvar och när den är inlämnad då är det verkligen sommarlov, INGA fler läxor..... GUD va skönt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela