lovisaketerlins

Tisdag- träningsläger i Italien

Publicerad 2014-04-29 16:38:04 i Allmänt,

Hejsan! 
Igår eftermiddag var det intervaller vi skulle köra inte fartlek, vi körde 10•ca400 meter, rätt tufft pass. Imorse var jag Maja och våran tränare Henrik ute på en morgonjogg i ca 30 min, efter det gick jag o Maja ner till stranden för att sola, efter en stund åt vi middag och gick sedan tillbaka till stranden för att va där en stund innan bussen åkte mot arenan där vi körde intervaller igen 5000 meter uppdelat på två , så en blev 500 meter och 5 st blev 400 meter! Jobbigt med andningen i solen men annars gick det rätt bra! :) 

Nu står jag och Maja vid restaurangen för att kolla mobilen, snart ska vi gå och duscha för att sedan köpa glassss, det är såå varmt här idag!  Skönt! 

Hoppas ni har det bra! 



Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2014-05-05 22:26:18

Har du kik? 😃

Svar: Ja de har jag, lovisaketerlins heter jag där! :)
lovisaketerlins.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela