lovisaketerlins

1 Augusti

Publicerad 2014-08-12 12:08:00 i Allmänt,

den 1 Augusti fick jag och min bror en ny kusin, guuud så fin han är! De kom hem till oss och hälsade på så att vi fick träffa dem. Namnet blev Milton och han lär vara killen tjejerna springer efter! Det var så kul att se hans storasyster Molly vara så glad och stolt. Efter att de åkt skjutsade mamma mig till stan där jag träffade Thilda. Vi tog bussen till Överby för att kolla lite i affärerna. 
 
haha... jag hade inte ätit lunch så vi gick till Briggen så att jag kunde äta. När vi suttit en stund vid bordet bestämde sig thilda för att köpa en dricka, precis när hon gått från bordet välter jag min mugg med vatten.... ÖVER brickan med maten.. som tur var fick jag ingenting på mig, men hela brickan var full av vatten + att min mat låg i en sjö. Hahaha kan ju säga att den inte smakade så mycket efter det, men dagen blev ju helt fantastiskt bra ändå! 
När vi var klara på överby tog vi bussen tillbaka till Vänersborg, vi promenerade hem till Thilda där vi var en stund innan vi begav oss mot stan för att käka. Vi åt på en restaurang som heter Instanbullkolgrill, supergott, den rekomenderar jag till er som aldrig ätit där! 
 
kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela