lovisaketerlins

31 Juli - t0rsdag

Publicerad 2014-08-09 17:33:00 i Allmänt,

Den 31 Juli var jag och sprang milen i stan med mamma, när vi var klara där så övningskörde jag till Trollhättan där jag skulle träffa Therese och Vanja. Vi gick in på Älvhögsborg och badade tills det började småregna och blåsa, då gick vi in och duchade för att sedan gå till en thairestaurang. Först var det menat att vi skulle käka Thai på Överby, men det kom vi på försent så det blev i Trollhättan. enligt mig är det mycket godare på Överby, men mätt och go blev jag så illa var det ju inte! 
Vi tog bussen till Vänersborg där Thereses mamma hämtade oss. Senare mot kvällen startade vi grillen, gjorde sallad, sås, osv. Mums!! En toppen dag och kväll! 
underbara vänner! 
 
kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela