lovisaketerlins

Bästkusten

Publicerad 2014-08-14 18:33:00 i Allmänt,

Bilderna är från min instagram: lovisaketerlins
Igår skjutsade mamma mig till Torp där vi kollade lite i affärerna innan jag tog bussen till Lysekil. Mina fina vän Maja bor där så det var väldigt roligt att komma hem till henne!
Vi tog en promenad med hennes supersöta hund Leo, det blev en ganska lång promenad ner till vattnet och genom stan. När vi kom tillbaka stack vi ut och sprang 10km tillsammans. Det gick supertungt för mig men man har ju sånna dagar ibland också. Jätteskönt efteråt, vilket det är varje gång jag springer! + det är kul att springa med någon som har samma drömmar! 
 
senare på kvällen gick vi ut och åt, kollade friidrott och spelade spel. Sedan 21:18 tog jag bussen tillbaka till Uddevalla.
En jättebra dag verkligen!! 
 
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela