lovisaketerlins

Edet Runt 2014 - 30 Augusti

Publicerad 2014-08-30 19:04:53 i Allmänt,

Idag vid kvart i nio åkte jag och mamma mot lilla edet där jag skulle tävla Edet Runt! Jag övningskörde både dit och hem vilket gick jättebra! Detta är en tävling jag rekomenderar till er som gillar att motionera, ett kul lopp med en inte allt för jobbig bana! 
Jag vann för tredje året i rad och sprang ungefär en minut snabbare än förra året! Tycker löpningen är så otroligt rolig och jag tänker verkligen aldrig sluta!
Prisutdelaren heter Mustafa Mohamed och är väldigt duktig på att springa, han ska vara med i Finnkampen som började idag tror jag! Kul att en kändis kommer och delar ut priserna! :)
Igår när jag var ute och sprang kändes det som att jag kunde vara ute hur länge som helst, den känslan är så otroligt skön, sprang superhärliga 10km! 
 
hade toppenbra, kram! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela