lovisaketerlins

Freeeeedag

Publicerad 2014-08-29 09:08:02 i Allmänt,

Sitter just nu i köket och ska snart ta mig frukost! Glömde av att kolla på Pll - Pretty little liars igår så tänkte göra det nu! den serien är så otroligt bra verkligen! 
Mina Fredagar i skolan består endast av två lektioner, jag börjar skoldagen 12:50, väldigt skönt då jag hinner både sovmorgon + träning! idag ska jag dock inte träna på morgonen, men ska där emot plugga lite tror jag! 
De två lektionerna jag på har fredagar är Samhäll och Gympa, våran Samhällslärare är sjukskriven så har endast gympa halv fyra till halv fem idag! haha.. 
 
Runt halv 12 tar jag bussen till stan för att möta upp mamma och pappa för att äta suushiiiii, love it! 
hadebra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela