lovisaketerlins

GMU

Publicerad 2014-08-18 15:54:02 i Allmänt,

Igår sprang jag 10km på förmiddagen i ett lugnt tempo för att återhämta mig, har varit så trött i  kroppen och löpningen har gått så tungt. Vi kom fram till att det kan vara för att jag oftast springer för fort på distanspassen, så nu blir det ändring på det! Efter detta passet kändes det mycket bra, var lite trött men det ska ju ändå kännas att man tränat!
 
under dagen gjorde jag ingenting vad jag kan minnas, kollade mest på tv osv.
Senare mot eftermiddagen stack jag ut och sprang igen fast tillsammans min bror som nu är i Karlsborg för 13 veckors GMU! När vi sprang tillsammans gick det jättelätt, måste vara nått magiskt med min bror! ;) ;) ;) ;) 
Han är så jävla grym den grabben! Tur att han får komma hem på dom lediga helgerna och att vi får hälsa på honom! fatta vad cooolt att få ha militärkläder och gevär, såå sugen på att göra GMU jag också, men det är ju ett helt år kvar tills dess! 
 
 
kram! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela