lovisaketerlins

Onsdag -- 20

Publicerad 2014-08-20 16:53:00 i Allmänt,

Igår vid tre tog jag och en vän bussen till stan för att käka, när vi ätit klart och suttit där och pratat en stund tog vi en annan buss in till Trollhättan. Vi bokade bowling i två timmar... kan ju säga att det blev lite segt efter ett tag, eftersom vi båda blev så trötta i armarna och händerna. Kul var det ändå!
Vi köpte oss nachos som vi hade vid banan, såå gott! 
Vid halv nio tog vi bussen tillbaka hem till mig där hon sov över. Blev mycket tjejsnack, mysigt! 
 
Imorse fick jag hem mitt nya iphoneskal, jättefint men väldigt tjockt. Har haft mobilen utan skal det senaste, men har alltid varit sugen på ett blomskal så nu blev det så. det är verkligen ett tjejigt skal.. haha, ahja jag är supernöjd iallafall! 
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela