lovisaketerlins

Partylördag

Publicerad 2014-08-18 15:41:00 i Allmänt,

I lördags var jag på party hos Thilda, hade svårt att bestämma mig om jag skulle åka eller inte men tillslut blev det att jag kom iväg och det är jag glad för! 
Kände nästan ingen där förutom kanske tre stycken när jag kom, men kvällen blev superlyckad ändå, det kom fler senare som jag kände + jag lärde känna några nya härliga människor! 
 
Mamma hämtade mig runt tjugo i ett, när jag kom hem kunde jag inte somna så det blev en kort natt för mig haha. Vaknade igen vid sju och sen vid nio tror jag det var. Det sköna var ju att jag inte var trött när jag vaknade och jag blev liksom inte jättetrött under dagen heller vilket jag trodde jag skulle bli! 
jaja, superkul iallafall! 
 
- de tre första bilderna är Ebbas.
 
Före jag åkte till Thilda sprang jag intervaller med pappa, vi sprang runt bollungen-8km som uppvärmning och körde sedan 8x200m backintervaller. Var så trött att det pep i luftrören. Men det är så det ska vara!!! 
Älskar det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela