lovisaketerlins

The Fooo,

Publicerad 2014-08-24 11:49:00 i Allmänt,

på dagen sprang jag snabbdistand till sammans med pappa, vi körde 2,5km uppvärmning, 5 km snabbt och sedan en lite kortare nedjogg! Därefter tog jag tåget tillsammans med Åsmund mot Göteborg! Jag fick fotograferingstillstånd till The Fooo's konsert, fotograferade i fotodiket vilket är så mäktigt. Det var flera tusen i publiken och jag stod famför allihopa utan att ha en enda kotte i vägen!
Efter att jag fotograferat i ungefär 20 minuter gick jag från Liseberg och sedan vidare för att käka! det blev sushi vilket är så sjukt gott! Därefter promenerade vi till ett café!
En toppendag!
 
 
kommer lägga ut fler bilder alldeles strax skulle jag tro, håller på att redigera dom! 
 
kram! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela