lovisaketerlins

Torsdag 28 Augusti 2014

Publicerad 2014-08-28 14:11:00 i Allmänt,

(bilden är helt oredigerad och den togs i somras då vi var i Halmstad-Tylösand!)
Sitter just nu på Friskis och har precis gjort 2 körprov! Övningskörde på körskolan vid 08:15 idag vilket gick superbra, därefter gick jag hit till friskis för att lämna min dator och några småsaker så att jag slapp ta med det till skolan.  
På Torsdagar har jag endast en svenskalektion 09:45 - 11:00, sedan hade jag turen att få en lektion 15:30 - 16:30. Haha löjligt ju! två lektioner på en dag och slutar halv 5, har aldrig haft en sådan här lång håltimma någongång! 
Det sköna är väl att jag kan stanna i stan och plugga, eller att jag passar på att göra träningen, så slipper jag den på kvällen! 
aja, nu halv fyra ska jag iallafall ha ensemble vilket är att vi spelar i band, så det är ju ingen tråkig lektion direkt! 
 
Igår var jag ute och sprang 10km med mamma i ett lugnt tempo och i Tisdags, sprang jag intervaller tillsammans med pappa. 6x1000m. 
Till helgen är det tävling, tagga!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela