lovisaketerlins

25 Januari 2014

Publicerad 2014-01-25 10:20:00 i Allmänt,

Det har inte hänt så mycket den senaste vecka förutom att jag varit i skolan osv. I Torsdags var jag med i Sundal Rock Orchestra och spelade saxofon, det var riktigt roligt så ska försöka vara med och öva så att jag kan vara med och spela då Eric Saade sjunger, hade varit sjukt kul iallafall. Jag var ju med i den orkestern 2011 då Peter Johansson och Lagayla Frazier sjöng vilket va väldigt roligt! Har inte haft tid att vara med + att jag inte tyckte det va så kul själva övningarna så jag slutade, men NU ska jag försöka va med denna gången! 
Bilden ovan är från min andra akupunktur som jag gjort i foten. För er som inte gjort det så ser ni hur nålarna ser ut, fem stycken som sticker ut åt var sina håll. Jag ska testa att springa idag så får jag se hur det känns efteråt. Hoppas självklart på att jag inte känner något för nu vill jag verkligen att det ska försvinna så att jag kan börja träna stenhårt inför alla roliga tävlingar igen. 
 
Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela