lovisaketerlins

Äntligen helg igen

Publicerad 2014-01-17 20:58:00 i Allmänt,

Har ju skadat min fot, så var hos en naprapat igår, hade inte så ont då jag var hos honom, så han sa att jag skulle komma tillbaka (idag) och springa innan så att jag skulle känna mer vart exakt det är jag har ont.
 
 Vid 3 var jag där och så sprang jag till kvart över då jag hade tid hos honom. efter att han hade klämt lite på foten så frågar han om han kan sätta några nålar i foten, först trodde jag det va sådana nålar som man har i armen men när han satte i dem kändes de som jättesmå, när han hade satt sig vid datorn reste jag på mig och kollade, hahah de stack ut typ fem långa nålar åt var sina håll, tänkte direkt , Lovisa kolla inte, ... han snurrade lite på dem och gnuggade för att få igång läkningsprocessen osv,  Ska dit på tisdag igen så hoppas på att det snart är borta så att jag kan börja träna igen! 
 
Hoppas ni har det bra! Kramar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela