lovisaketerlins

Dream Away-Eagle-Eye Cherry & Darin

Publicerad 2014-01-14 19:19:00 i Allmänt,

 Bilden är från min instagram- lovisaketerlins
-------------------------------------------------------------
I Fredags var jag hemma hos Maja tillsammans med en kompis till som jag skrev i inlägget innan, på Lördagen åkte jag till stan för att träffa Bella, vi gick till sushi restaurangen och åt innan vi åkte hem till henne med bussen. Efter att vi varit där en stund skjutsade hennes pappa hem oss till mig där vi spelade kort, kollade på film och bara pratade om allt mellan himmel och jord osv, Bella sov över så på morgonen när vi såg att det kommit massvis med snö tog vi oss en kall promenad runt stora Brålanda haha! 
På söndagen fick jag pluggat lite matte vilket kändes väldigt skönt, hade inte rört matteboken på hela jullovet så tvingade mig själv till att räkna några tal för att se om jag kom ihåg något.. än så länge känns det bra inför provet nästa vecka så hoppas på att det ska gå bra! 
 
Ha det bra, Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela