lovisaketerlins

11.27 - Tisdag

Publicerad 2014-07-08 11:27:00 i Allmänt,

Blev inget inlägg igår men jag gjorde faktiskt inte så mycket, när jag vaknade så åt jag frukost och kollade på videos på youtube. Har börjat kolla jättemycket på massvis olika kanaler som vloggar om vardagslivet typ, roligt roligt. 
Efter det så började jag plocka lite i huset, jag har inget sommarjobb (sökte inget så mitt eget fel...) som jag egentligen velat ha, så därför grejar jag ibland här hemma. Jag och Philip hjälptes åt med disken och sen att åka till pappersinsamlingen + att panta flaskor, när allt detta var klart tog vi bilen och åkte ner till stan där jag sprang med pappa efter att han slutat jobbet. Och Philip skulle lämna in två mobiler på lagning som vi haft här hemma. 
Jag och pappa sprang milen i Vänersborg, det gick både lätt och tungt, är lite trött i benen sedan loppet i lördags skulle jag tro!
 
nu ska jag nog gå ut och sola en stund, målnen ser halvmörka ut så får passa på en liteen stund innan de dåliga vädret kommer om det skulle göra det! 
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela