lovisaketerlins

1503

Publicerad 2014-07-21 10:30:00 i Allmänt,

I fredags tävlade jag kraftprovet, eller ja slussprovet som det heter då man springer 6,3km, själva kraftprovet är 11,6km. Jag sprang i K22 eftersom det inte finns någon klass för endast min ålder.
Förra året tävlade jag i K22 för första gången, det var även första gången dom hade med den klassen i tävlingen. Jag vann klassen och fick som pris 2000kr. Iår sprang jag 1min30sek snabbare än förra året och kom  in som första tjej i mål + överst på pallen. Fick 2000kr som pris iår med!!
Mitt liv är på topp nu. allt känns så bra + så sjukt kul att det börjar gå så bra i löpningen för det är precis det jag vill!  
 
Nu ska jag ut och springa med pappa!
kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela