lovisaketerlins

Halmstad

Publicerad 2014-07-20 18:08:07 i Allmänt,

har inte bloggat på länge och svaret på det är för att jag inte haft lust, ni har heller inte kunnat komma in på den och svaret på det är för att jag gjorde den privat. :) 
men, now i'm back!
--- 
Förra helgen var jag i Halmstad tillsammas med mamma och pappa för att tävla. Jag sprang 1500m på Lördagen där jag persade, sprang även 800m på söndagen och där blev det också pers! väldigt roligt! 
Vi åkte på Fredagen när mamma och pappa slutat jobbet, därför stannade vi en natt i Göteborg eftersom vi kom dit på kvällen. jag och pappa sprang ca 8km medan mamma promenerade. när vi kom tillbaka till campingen åkte vi in till stan för att köpa mat. Älskar att campa! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela