lovisaketerlins

22.03

Publicerad 2014-06-18 22:03:00 i Allmänt,

Hittade denna bilden på simba alldeles nyss, så mysig! 
-- 
har inte gjort jättemycket idag, gjorde ungefär de som jag skrev i de tidigare inlägget. Jag och Philip hjälptes åt att städa lite i huset. När vi var klara åt vi mat som Philip lagat. han är verkligen grym på att laga mat!
Efter detta gick jag ut och solade, idag har det verkligen varit supervarmt!! Har så svårt för att ligga still men om jag vill få färg får jag väl kämpa haha.
 
När mamma och pappa kom hem åkte vi till Sundalsryr där vi sprang runt bollungesjön, en härlig tur i värmen!
 
Både jag och pappa var sega i benen sedan igår, men de är ju inte så konstigt.
Tycker verkligen att det är så himla roligt att träna och springa, har haft en liten svacka eller vad man kan kalla det, i någon vecka där det har gått tungt och att jag känt mig trött. Men nu är jag tillbaka, i'm back on track.
Nu kör vi, ska tävla och träna massor i sommar!! 
 
kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela