lovisaketerlins

23:20 - Tisdag 24 Juni 2014

Publicerad 2014-06-24 23:20:26 i Allmänt,

Efter att jag ätit frukost började jag städa i vårat hus, när jag var färdig med det gick jag ut och solade i ca två timmar.Gick in och åt runt två, för att sedan ta bussen 15.38 till stan. Promenerade från rese till pappas jobb där vi sedan tog bilen till Tollhättans friidrottsbana för intervallträning. 
Vi värmde upp genom att springa en runda i samhället precis där och efter det körde vi 10x300m + löpskolning efteråt! Tycker verkligen det är så otroligt kul med träning, undra vad jag hade gjort om jag inte tränat.. jaa, de kommer jag aldrig få svar på, för tänker aldrig lägga av! 
 
imorgon runt ett kommer en vän som heter Maja hit, ska bli kul att träffa henne. För sist var på lägret i Italien och de var ju några veckorsedan! 
 
Godnatt!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela