lovisaketerlins

det är din tur nu

Publicerad 2014-06-26 18:37:00 i Allmänt,

 
Var ute och sprang ett förmiddags pass igår på 5km, då tog jag bilden som är en etta och bilden på gärdet! När Maja kom gick vi till affären för att köpa choklad, jordgubbar , vindruvor och melon. Det blev verkligen supergott. Detta åt vi samtidigt som vi kollade på filmen - studentfesten.. bra film, jag kollar nästan aldrig på film, men om jag ska, måste den vara superbra haha, annars tycker jag det är såå segt! 
Efter filmen övningskörde jag till fjället där jag och Maja sprang 8km och mamma promenerade. 
 
Idag har vi inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt. Vi lagade mat tillsammans - spagetti och köttfärsås. Det blev sååå gott! jag hatar egentligen att laga mat, jag kan verkligen inte, trodde jag innan detta. Tyckte det var väldigt roligt faktiskt, så kanske ger mig på svårare maträtter framöver! 
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela