lovisaketerlins

din soldat

Publicerad 2014-06-28 23:02:18 i Allmänt,

Sitter i min säng just nu, kollar facebook och massvis med bloggar. Förr läste jag nästan aldrig bloggar, förutom de närmsta vännernas såklart! men nu läser jag allas känns det som haha! tycker de är roligt! 
jaja.. är ensam hemma för en liten stund, Philip och hans kompis janne som han kallas, är iväg och handlar lite goodis. De regnar jättemycket, är mörkt ute och blåser, så vill att de ska komma hem nu... tycker faktiskt det är läskigt att vara ensam hemma ibland på kvällen.. vi har så stort hus = stora utrymmen + i köket har vi stora fönster så när man kommer in dit och det är mörkt ute ser jag ju mig själv i fönstrena, hahah.. ni fattar, låter as löjligt men tror knappast jag är ensam med att känna såhär, så du ljuger om du säger emot! 
jaaja de är iallafall snart hemma, skönt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela