lovisaketerlins

Tillbaka hemma

Publicerad 2014-06-21 15:48:40 i Allmänt,

Kom precis hem efter att ha firat midsommar i sommarstugan med släkt och vänner! Kunde inte blivit en bättre midsommar, de har varit så kul och mysigt. Vi har kört massvis med lekar, ätit god mat, paddlat kajak osv, superhärligt!
 
Håller på att göra om min bloggdesign IGEN..jag får det aldrig som jag tänker, men känner just nu att jag är på god väg. Gjorde om menyn i Torsdags men länkarna fungerar inte, har fått lite hjälp nu så ska prova med att ändra de som kan vara fel och se om de fungerar, annars får jag se vad jag gör! 
 
Bilder kommer att komma från midsommar, men har lite annat jag ska fixa med innan, några kan komma senare ikväll! 
 
kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela