lovisaketerlins

Torsdag

Publicerad 2014-06-19 10:58:12 i Allmänt,

 
Hade tänkt att gå upp tidigt idag, men så blev de inte! Vaknade av en fågel som skulle låta sjukt mycket runt kl 4.. och efter det kunde jag ju inte somna om. När ja väl gjorde det var jag väl så trött så jag sov tills nu 10.30, och det är sent enligt mig! Men jag hinner med dagen ändå! 
iallafall.. igår när jag skulle gå och lägga mig så kom jag på att pretty little liars har börjat komma ut igen. Trodde det var tisdag, men när jag insåg att de faktiskt var onstag och att andra avsnittet kommit ut, var ja ju tvungen att kolla på det! Ni som inte kollar på pll, bööörja, den är så otroligt bra! 
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela