lovisaketerlins

Liseberg 25 Maj 2014

Publicerad 2014-05-26 19:29:51 i Allmänt,

Hejsanhoppsan! 
var på Liseberg igår tillsammans med 4 härliga människor. Vi åkte ett tåg vid 09:55 som var framme i Göteborg vid 10:30 ungefär. Efter tåget promenerade vi tillsammans till Liseberg. När vi kom fram dit och kommit in med åkpasset på armen drog vi till Helix, har längtat så inför att åka den och nu är de gjort!! wii. den va grym! 
Vet att jag mådde dåligt förra året när jag åkte vissa atraktioner, så tänke på det denna gången såklart... men hoppades på att jag inte skulle göra det, för har aldrig haft så ont av karuseller annars förutom sen 2013 då. Efter Helix åkte vi Uppsvinget, direkt när den började, vändes min mage upp och ned... ärligt, trodde jag skulle spy, samma när vi åkte slänggungorna, trodde jag skulle spy där också. Tråkigt Tråkigt, men de ska inte hindra, ska allt åka massor ändå, för fler gånger i sommar lär de blir! 
 
Hade en superduper bra dag, och vill mer än gärna dit igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela