lovisaketerlins

11.37 :) Andra Oktober

Publicerad 2014-10-02 11:49:00 i Allmänt,

övningskörde till körskolan idag där jag hade en lektion på 40 minuter. båda övningskörningarna gick jättebra! Efter lektionen promenerade jag till skolan, jag är en sån person som sällan går sakta, ska ju alltid gå i hundra kilometer i timmen.. menar att jag var vääldigt varm när jag kom till skolan haha.. om ni ville veta.
 
Har endast svenska på Torsdagar.. Hmmm undra hur många gånger jag berättat att jag bara har svenska på torsdagar, haha ni kan snart mitt schema utantill, det är bra! :) :) :) Tillbaka till det jag skulle säga,.. på lektionen skulle vi jobba med en reklamfilm och svara på frågor om den, min vän som jag jobbar tillsammans med är utomlands så vi gjorde klart den i måndags innan hon åkte, vilket då resulterade till att jag inte hade något att göra på lektionen, trodde jag hade med datorn men när jag skulle hämta den i skåpet, var den safe hemma! bra Lovisa! 
Jag fick iallafall åka hem SKÖNT, så nu sitter jag här i mitt stora kök och ska alldeles strax äta mat, är as hungrig. Sen måste jag göra körskoleprov!!! inte långt kvar till körkortet!! 
 
hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela