lovisaketerlins

14.00 -091014

Publicerad 2014-10-09 14:00:00 i Allmänt,

(två bilder tagna med min telefon || instagram: lovisaketerlins)
sitter just nu på min pappas jobb efter att jag haft en körlektion som gick både bra och dåligt .... hhahhehh
 
väntar även på min kompis som ska köra om en stund, efter hennes lektion ska vi fika, mmm!
I tisdags kom hon hem från Spanien där hon varit en vecka med hennes pojkvän, hon är såå brun! alla andra på skolan ser ut som lik jämfört med henne, haha nej drev. Men de flesta är vintervita! 
 
STUDENTRESAN är bokad!!! äntligen har vi ett spikat datum som vi drar iväg, kommer bli så sjukt otroligt roligt att åka iväg med superhärliga människor!! 
 
Förövrigt har jag kommit igång med träningen igen, körde intervaller tillsammans med pappa igår. Det blev 3.30 min x 7 .. en minuts vila mellan varje intervall! Sammanlagt med uppvärmning, nedjogg och intervallerna blev det ca 11 km tror jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela