lovisaketerlins

21.09

Publicerad 2014-10-20 21:09:40 i Allmänt,

Min helg blev inte riktigt som jag planerat, men ändå blev den väldigt bra! 
I Lördags blev det en hemmakväll,  Kollade på programmet "så mycket bättre" osv.  Innan allt detta var jag ute och sprng 15 km tillsammans med pappa, i hyfsat snabbt tempo!
Nu i söndags var det dop för min kusin Milton, jag och en tjej som heter Josefine fick äran att bli faddrar. Jag sjöng även låten Välkommen Hem - Sonja Aldén , till honom! 
efter dopet sprang jag och pappa 10 km.
 
idag har jag endast haft musikämnen, gemensamsång (med alla som har samma sånglärare), kör, och sen privatsång, en härlig måndag! 
kollar just nu tv med mamma och pappa. var även ute och sprang 10,5km förut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela