lovisaketerlins

SNART LOV SNART LOV SNART LOV SNART LOV

Publicerad 2014-10-24 09:12:59 i Allmänt,

sista skoldagen sen LOV, gud vad skönt det ska bli!!! 
Dagen idag består av Samhällsprov + gympa, ikväll vet jag inte rikrigt vad som händer, kommer troligtvis bara va hemma med familjen och mysa! 
 
Igår blev det dubbelpass för mig, sprang 10km på löpband på förmiddagen och sedan 10.5km på kvällen! härligt att jag kommit igång med dubbelpass biten igen! Känns så otroligt skönt när man sprungit eller bara tränat något på morgonen, jag blir iallafall mycket piggare efteråt! 
Det känns väldigt bra i löpningen nu, allt har gått så lätt och bra, kändes jättelätt igår när jag sprang på löpbandet, även hemma på kvällen såklart. första passet gick på ungefär 47.53 min och det andra på ungefär en timme! skönt :):):):)
 
Nu ska jag borsta mina tänder och sedan promenixa iväg till bussen! 
hadeeeebraaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela