lovisaketerlins

STUDENTRESA & LÖPNING!!!!!

Publicerad 2014-10-01 18:33:57 i Allmänt,

Vi håller på att planera studentresan i skolan, är så sjukt taggad, det är verkligen en millimeter tills vi har bokat. haha sämsta ordspråket, om man ens kan kalla det så.... men det är iallafall supernära att resan är bokad!!! kommer bli så sjukt otroligt bra med fantastiska vänner!! 
 
Ska sticka ut och springa nu alldeles om någon minut, skönt att ha kommit igång med löpningen igen efter förkylningen. Hatar att vara sjuk, det förstör så mycket...  Men yäää I'm back on track!! snart ute på tävlingsbanorna igen! dubbelt så taggad tills nästa år. 
Året 2014 har verkligen varit magiskt på ett sätt, har förbättrat mig ÖVER en minut, sedan förra året. Har haft som dröm att springa under 20 minuter på 5km jättelänge, i början av året gjorde jag det. Jag tävlade i Norge-Fredrikstad och där sprang jag på 18:49.............. FATTAR NI vilken förbättring eller ??? har tidigare sprungit på 20:17 som bäst tror jag, självklart spelar banan roll, om det är terräng eller platt, började gråta i mål för att jag va så glad, detsamma med Göteborgsvarvet.... för er som läste inlägget då vet ju detta men ändå, jag sa till mina föräldrar att en av mina drömmar är att komma på pallen.. Under loppets gång hör jag pappa säga att jag ungefär låg 3a-4a.... jag sprang förbi en tjej och när jag är i mål blev jag 2a!!!!!!!!!!!!!!!!!!! känslan att få gå upp på pallen och få en stor pokal, blomma + väska var helt otroligt!!! 
Jag vill så mycket längre med löpningen och dit ska jag! 
 
 
NU ska jag springa hejdå!   :):):):):):):):):) 

Kommentarer

Postat av: Nordic Invasion

Publicerad 2014-10-04 17:04:43

Hej!

Kolla med Nordic Invasion innan ni bestämmer er för Studentresa. Vi har resor till Magaluf och Ayia Napa.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela