lovisaketerlins

Wake up happy

Publicerad 2014-10-26 09:16:36 i Allmänt,

Igår var jag och pappa ute och sprang 15km, vi sprang i tuff terräng, mjölksyran sprutade i benen de sista två kilometrarna som gick uppför! Jag övningskörde både till fjället och hem vilket gick braaa. När vi kom hem fixade pappa och Philip hemmagjord potatisgratäng, kött och brunsås, det var såå himla gott!! 
Senare på eftermiddagen drog jag och pappa iväg med bilen till Vänersborg och Trolhättan där jag fick köra, pappa sa ett ställe och så skulle jag med hjälp av skyltar osv hitta dit, vi körde även i tvåfilsrondeller m.m. mycket bra träning!! 
När klockan blev åtta satt vi alla fyra i familjen framför tv.n med godis för att kolla programmet Så mycket bättre. 
 
hade bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela