lovisaketerlins

2 September

Publicerad 2014-09-02 11:16:41 i Allmänt,

Igår hade jag bara musik i skolan, först Gemensam med Laf, vilket är då alla Lenas sångelever har lektion tillsammans, tränar sångtektik osv! Därefter hade jag ett hål, mellan halv tio - elva då vi åt lunch. När vi käkat gick vi tillbaka till Vänerparken för att ha Kör. Efter det hade vi Ensemble -> då spelar vi i band, superkul! Sist men inte minst hade jag min sånglektion, jag sjöng låten Let it go - Frozen som jag nu en vecka till har i läxa! Kul låt men väldigt svår! 
När jag kom hem från skolan sprang på elljusspåret tillsammans med mamma, pappa + några grananmedlemmar! 
 
kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela