lovisaketerlins

Borås

Publicerad 2014-09-22 11:53:50 i Allmänt,

Var i Borås i Lördags för att tävla. Har varit sjuk vilket gjort att jag inte kunnat träna som vanligt, så loppet gick inte som jag tänkt! Är nöjd med att jag sprang 1min20sek snabbare än förra året, men kunde liksom inte trycka på där jag ville, och detta är antagligen för att jag inte är riktigt är frisk! 
Efter tävlingen åt vi på en sushi och thairestaurang och därefter åkte vi hemåt! Påväg hem började jag må dåligt ,och nu, är jag förkyld på riktigt eller nu vad man kan säga.. Förkylningen har liksom inte brytit ut innan, men efter detta loppet gjorde den det! 
 
Till helgen ska vi till Stockholm, det är Lidingöloppet. Får se om jag är med eller inte eftersom jag är sjuk nu, men hoppas verkligen jag piggnar på tills dess för den tävlingen är så otroligt rolig! Vet redan nu att jag inte kommer kunna prestera på topp, men kanske kan få ett rätt bra lopp ändå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela